torsdag 24 september 2015

Årets bokmässa!

It's that time of the year. Nej det är inte julafton. Eller jo, egentligen för oss boknördar, men det var inte det jag menade. Aja, moving on!

Årets bokmässa slog upp dörrarna i morse och jag är inte där. Jag är istället hemma och jobbar och tjänar pengar så jag kan köpa de böcker jag verkligen vill ha (istället för de där titlarna en egentligen inte är särskilt sugen på men som kommer med ändå pga 3 för 2-erbjudanden). Och så spelar jag spel (Lego Harry Potter! Alltså <3), bygger lego (vill ni se vår Star Wars-hylla?), färgar håret och skriver dagbok (japp, på riktigt papper med en riktig penna) istället för att läsa. Men det är okej, jag har en del recensioner på lager i alla fall. 

Så, ni får ha det så himla roligt på mässan utan mig, jag är inte alls avundsjuk, jag funderar inte alls på att ta ett expresståg till Göteborg imorgon kväll eller på lördag morgon så jag åtminstone kan kolla in allt lite grann, nej inte alls (fast vet inte ens om det går tåg från Oslo till Göteborg?)(Okej jag kollade, det gör det. Bra att veta inför framtiden). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar